مهراردبیل
مهراردبیل

مهراردبیل

نقشه استکبار در تبِ اتحاد نقش بر آب شد/ اردبیلی ها حماسه آفریدند

کراپ‌شده - راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر جمعه در شرایطی که گرمای هوا در مرکز استان اردبیل به ۴۰ درجه و در بخش های شمالی و جنوبی به بالای ۴۰ درجه رسیده است، روزه داران از دقایق اولیه ساعت اعلام شده برای راهپیمایی در مناطق پیش بینی شده تجمع و برای دفاع از حقوق مستضعفین مشت های خود را گره کردند.

در این مراسم که با حضور گروه های مختلف مردمی، کارکنان دستگاه های اجرایی و مسئولان ارشد استان همراه بود، کوچک و بزرگ در کنار هم ایستادند و با صف های طویل مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند.  در حاشیه مراسم راهپیمایی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل انسجام همیشگی ملت ایران در مقابل تهدیدات دشمنان، یاوه گویی استکبار و ظلم کشورهای طاغوت را ستودنی توصیف کرد.

حجت الاسلام سید حسن عاملی با بیان اینکه روز قدس روز نمایش و اعلام بصیرت مردم و مقابله با ظلم و جنایت های رژیم صهیونیستی است، اضافه کرد: در چنین روزی امنیت و اقتدار کشور و یکدستی و اتحاد مردم به نمایش گذاشته می شود.

وی حضور پرشور مردم ولایی اردبیل در راهپیمایی را قابل توجه خواند و افزود: بار دیگر مردم این شهر حماسه آفریدند.

در عین حال استاندار اردبیل نیز تصریح کرد: مردم ولایت مدار اردبیل برای دفاع از آرمان های انقلاب و حمایت از مردم مظلوم فلسطین در این راهپیمایی حاضر شدند.

مجید خدابخش با بیان اینکه حتی گرمای هوا و زبان روزه نیز مانعی برای حضور مردم در راهپیمایی نیست اضافه کرد: مردم اردبیل همواره در مقاطع حساس تاریخ در صحنه حاضر بوده و با آرمان های مقدس امام و انقلاب تجدید بیعت کرده اند.

وی از جمله پیام های اصلی راهپیمایی روز قدس را ولایت مداری، دفاع از حق مظلومان و مقابله با استکبار دانست و تاکید کرد: این پیام همواره زنده و جاری و ساری است.

در این مراسم فرماندار اردبیل نیز روز قدس را روز بیداری حماسه فلسطین دانست و افزود: در چنین روزی مشت ها برای مبارزه با استکبار و پاسخ کوبنده به یاوه گویی ها گره می خورد.

جواد زنجانی تصریح کرد: فریاد رسای آزادی خواهان در این روز متجلی است و جنایات استکبار محکوم می شود.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم اردبیل در این راهپیمایی اضافه کرد: بار دیگر گروه های مختلف مردمی نشان دادند که حامی ولایت و تابع امر رهبر معظم انقلاب هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.