مهراردبیل
مهراردبیل

مهراردبیل

پبشاپیش سال نومبارک

ای نو بهار خنـــدان از لامکان رسیـــــدی/چیزی به یار مانی از یـــار ما چه دیـــدی
خندان و تازه رویی سر سبز و مکشبویی/همرنگ یار مایی یا رنگ از او خریــدی

سال نو و بهاری نو را، فرصتی نو برای تازه شدن و بازنگریستن بر چگونه زیستن میبینم!

دلهای پر مهرمان را به روزهای سبز و زیبای بهار پیوند می زنیم و شادی را برای یکدیگر به ارمغان می آوریم.

سال نو مبارک . . .


در ایام نوروز به کدام کشور‌ها سفر نکنیم؟

در ایام نوروز به کدام کشور‌ها سفر نکنیم؟

با توجه به مشغله‌کاری و رسیدگی به امور زندگی کم‌پیش می‌آید تا همراه خانواده و یا دوستان بار و بندیل سفر را برای مسافتی دور به خارج از کشور ببندیم، اما اگر قصد سفرهای نوروزی را دارید، پیشنهاد ما به شما انتخاب اقلیم چهار فصل ایران است، که خود میزبان توریست‌های بسیاری از گوشه کنار دنیا محسوب می‌شود، تا در بازدید عیدانه خود در اولویت خود قرار بدهید، اما تعطیلات 15 روزه عید فرصت مناسبی را ایجاد کرده تا دست هرکسی را برای انتخاب مسیر و مقصد سفر باز نگه دارد، ولی باید دقت کرد مقصد نهایی برای گردشگری چه منطقه‌ای و با چه شرایط حفاظتی و سیاسی است.   ادامه مطلب ...

خطرناک‌ترین «بیماری‌های موبایلی» که کار دستتان می‌دهد

پرهام پارسا‌نژاد مسئول روابط عمومی و عضو هیات مدیره انجمن فیزیوتراپی ایران  در خصوص عوارض اسکلتی ناشی از استفاده بیش از حد از موبایل و رایانه گفت: هر چه سر به سمت جلو بیشتر خم شده باشد، فشار بیشتری به مهره‌های گردن وارد می‌شود، به طوری که وقتی ما سر خود را به سمت پایین خم می‌کنیم و به موبایل نگاه می‌کنیم 25 برابر وزن عادی سر به مهره‌های گردن فشار وارد می‌شود که در این شرایط دیسک‌های بین مهره‌ای در معرض فشار و بیرون‌زدگی از قسمت پشتی ستون فقرات قرار دارند. 

ادامه مطلب ...

واگذاری بناهای تاریخی به بخش خصوصی تسریع یافته است

اردبیل – مدیرعامل صندوق حفظ و احیای بناهای تاریخی کشور گفت: طی سال‌های اخیر واگذاری بناهای تاریخی کشور جهت احیا و بازسازی به بخش خصوصی تسریع یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پوینده شامگاه سه‌شنبه در مراسم بهره‌برداری از خانه تاریخی صادقی اردبیل تصریح کرد: در کل کشور یک میلیون سایت و بنای تاریخی وجود دارد که از این تعداد هزار بنا از سوی ادارات میراث فرهنگی تملک شده است.

وی افزود: ۱۰ درصد از بناهای تاریخی تملک شده جهت مرمت و احیا به بخش خصوصی واگذار شده و تا سال گذشته ۸۰ بنا در سطح کشور به بخش خصوصی واگذار شده است. 

ادامه مطلب ...

۱۱۸ واحد تولیدی در اردبیل تسهیلات بانکی دریافت کردند

تسهیلاتاردبیل – رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از اختصاص تسهیلات بانکی به ۱۱۸ واحد تولیدی راکد در استان خبر داد.به گزارش خبرنگار مهر، سید حامد عاملی عصر شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اردبیل تصریح کرد: از ابتدای سال جاری ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در ۵۵ جلسه وضعیت اغلب واحدهای تولیدی راکد استان را بررسی کرده است. 

ادامه مطلب ...