مهراردبیل
مهراردبیل

مهراردبیل

خداترسی

«اولیاءاللّه به خاطر شناخت و معرفتی که به ذات مقدس الهی دارند، بیش از دیگران ترسانند. حسین علیه السلام نیز چنین بود. ابن شهر آشوب در مناقب آورده است که از حسین علیه السلام پرسیدند:«ما أَعظَمَ خوفُکَ مِنْ رَبِّک؛ چه زیاد از خدا می ترسی؟» فرمود: «یَأْمَنُ یومَ القیامَةِ إِلاّ مَنْ خافَ اللّه َ فِی الدنیا؛ از عذاب خدا در قیامت ایمن نیست، مگر کسی که در دنیا از خدا بترسد».

از دعای آن حضرت در روز عرفه، میزان شناخت و ترس او را از خدا درمی یابیم که با چشمی گریان پس از بیان اوصاف باری تعالی و کیفیت آفرینش جهان هستی و شخصیت شخیص خود، آن چنان خدا را در همه احوال، حاضر و ناظر اعمال خویش می داند که گویی او را به چشم بصیرت می بیند، آنجا که می گوید: «کور باد چشمی که تو را مراقب خود نبیند و در زیان و خسران باد و بنده ای که نصیب و بهره ای از عشق و محبت خود در او قرار نداده ای!»

فقط با 14 نفر از 950 صاحب فیش‌های حقوقی برخورد شده است

موسوی لارگانی

به گزارش خبرگزاری تسنیم از فلاورجان، حجت‌الاسلام ناصر موسوی لارگانی در پاسخ به سئوال خبرنگار تسنیم درباره اقدامات و برنامه مجلس شورای اسلامی درباره موضوع حقوق‌های نجومی اظهار داشت: موضوع حقوق‌های نجومی یکی از مسائل مهمی که در 100 روز گذشته در صدر اخبارها قرار داشت و وزیر اقتصاد در جلسه کمیسیون تلفیق در این باره گفت که نخستین کسی که حقوق‌های نجومی را تذکر داد نماینده فلاورجان بود.  ادامه مطلب ...

خواستن توانستن است

هیچ وقت اعتماد به نفس تان را از دست ندهید ، هیچ وقت تلاشتان را از دست ندهید. به قول پائولو کوئیلو میگه که : اگر انسان در زندگی یک افسانه ی شخصی داشته باشد و افسانه ی شخصی اش را از عمق وجودش بخواهد تمام کیهان همدست میشوند و بهش کمک می کنند تا آن به افسانه ی شخصی اش برسد. همیشه بردن با بهترین ها و سریع ترین ها نیست. دیر یا زود بردن با کسی است که بردن را باور دارد.