مهراردبیل
مهراردبیل

مهراردبیل

امام خمینی(ره)

مـن بـه خـال لبت ای دوست گرفتار شدم          چـشـم بـیـمـار تـو را دیـدم و بیمار شدم
فـارغ از خـود شدم و کوس اناالحق بزدم            هــمـچـو مـنـصـور خـریـدار سـرِ دار شـدم
غـم دلـدار فـکـنده است به جانم، شرری           کــه بـه جـان آمـدم و شـهـره بـازار شـدم
درِ مـیـخـانـه گـشایید به رویم، شب و روز           که من از مسجد و از مدرسه، بیزار شدم
جـامـه زهـد و ریـا کَنـدم و بـر تـن کـردم              خــرقــه پــیــر خـرابـاتـی و هـشـیـار شـدم
واعــظ شـهـر کـه از پـنـد خـود آزارم داد               از دم رنــد مــی‏آلــوده مــددکــار شــدم
بــگــذاریـد کـه از بـتـکـده یـادی بـکـنـم                مـن کـه بـا دسـتِ بت میکده، بیدار شدم

دستگیری ۶۲ زن و مرد در پارتی بندرعباس

ساعت 24-یکشنبه شب طی عملیاتی توسط پلیس بندرعباس ۶۲ زن و مرد در یک پارتی شبانه دستگیر شدند.

 با گزارش مردمی مبنی بر برپایی جشن مختلط (پارتی) به پلیس بندرعباس، پلیس امنیت اخلاقی بندرعباس با رعایت موازین اخلاقی و امنیتی وارد عمل شد.

بر این اساس ۲۳ مرد و ۳۹ زن با پوشش نامناسب و نیمه عریان و در حالت غیرطبیعی (مستی) در حال رقص و پایکوبی بودند که دستگیر شدند.
گفتنی است در این عملیات مقادیر زیادی از انواع مشروبات الکلی نیز کشف و ضبط شد.

وقتی برهنگی ارزش می شود! / پدر گلشیفته همچون دخترش به ملت ایران توهین می‌کند + فیلم

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ بعد از رسوایی‌هایی گلشیفته فراهانی، حالا نوبت به پدر رسیده تا در مقام دفاع از دخترش برآید و او را افتخار هنر ایران بخواند!

بهزاد فراهانی در فایل صوتی که اخیرا از وی منتشر شده است با حمایت از آنچه که کارهای هنری  (شما بخوانید ضدفرهنگی) دخترش خوانده، گلشیفته را یکی از مفاخر سینمای ایران معرفی می‌کند.فیلم

نمایشگاه «هولوکاست» پرده‌برداری از باج‌خواهی رژیم صهیونیستی است

دومین مسابقه بین‌المللی «هولوکاست»دبیر مسابقه کاریکاتور «هولوکاست» که این روزها نمایشگاه آثارش در حوزه هنری برپاست، تاکید دارد که آثار این نمایشگاه از باج‌خواهی رژیم صهیونیستی پرده برمی‌داردبه گزارش خبرنگار مهر، اگر در این مدت به نگارخانه عالی حوزه هنری رفته باشید و آثار مسابقه «هولوکاست» را دیده باشید متوجه خواهید شد که هر اثری که در این نمایشگاه روی دیوار است چگونه به اندازه چندین مقاله در شناساندن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه تاثیرگذار است.   ادامه مطلب ...

فحاشی علیه مادر، همسر و فرزند هاشمی رفسنجانی/ شیشه‌های حوزه علمیه را شکستند

این طلبه در گفت‌وگو با ایلنا،با اشاره به حواشی به وجود آمده در مراسم سخنرانی حسین الله‌کرم در حوزه علمیه خرم آباد ادعا کرد: با مسئولان حوزه علمیه کمالیه خرم آباد رایزنی شده بود تا برای بزرگداشت مقام شهدای مدافع حرم مراسمی برگزار شود، اما متاسفانه برگزار کنندگان، موضوع را تغییر دادند و آن را به میتینگ سیاسی تبدیل کردند.

این طلبه حوزه علمیه خرم‌آباد با تاکید براینکه مسئولان حوزه به برگزارکنندگان اعلام کرده بودند که در این جلسه نباید تعرضی به اشخاص و شخصیت‌های نظام شود، مدعی شد: ما به برگزار کنندگان گفته بودیم که حوزه قداست دارد و نسبت به مسائل سیاسی بی‌طرف است و با هرگونه اهانت به اشخاص و مسئولان مخالف است.  ادامه مطلب ...

ضرورت‌ها و الزامات مواجهه با هژمونی زبان انگلیسی

زبان انگلیسی - رهبر انقلاب

به گزارش مشرق، گسترش زبان انگلیسی در عصر موسوم به جهانی­‌شدن با پیامدهای متعددی بر نظام‌­های زبانی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و آموزشی همراه شده که ماحصل آن طرح مباحث، جهت­‌گیری­ها و نقدهایی پردامنه در خصوص این موضوع بوده است. بررسی شرایط کنونی جامعه ایران بیانگر آن است که با وجود روند رو به گسترش زبان انگلیسی، نه تنها شاهد تدوین برنامه‌­ای جامع درخصوص چگونگی مواجهه با این روند نیستیم، که حتی ابعاد مختلفی از این موضوع در پژوهش­‌های موجود مغفول مانده است. ادامه مطلب

چرا برخی دوست دارند عیب دیگران را افشا کنند؟

قال علی علیه السلام: ذَوُوا الْعُیُوبِ یُحِبُّونَ إِشَاعَةَ مَعَایِبِ النَّاسِ لِیَتَّسِعَ لَهُمُ الْعُذْرُ فِی مَعَایِبِهِمْ.امیرالمؤمنین علی علیه السلام علت افشای عیب مردم از سوی برخی افراد را بیان فرمودند.

امیرالمؤمنین علیه السلام فرمود: افراد عیب دار، دوست دارند تا عیوب مردم را پخش کنند، تا بهانه اى براى معایب خویش فراهم آید (با یافتن شریک جرم، مى کوشند خطاى خویش را پنهان کنند).غرر الحکم و درر الکلم، ص: ۳۷۱.

میلاد مهدی(عج)، تصنیف سرخ ترانه های انتظار، بر عموم مسلمین جهان مبارک باد

هجر تو ز درد و داغ ، دلگیرم کرد

اندوه غم زمان زمینگیرم کرد

گفتند که جمعه می‌رسی از کعبه

این رفتن جمعه جمعه‌ها پیرم کرد