مهراردبیل
مهراردبیل

مهراردبیل

از بیکاری مردان تا بیگاری زنان

به گزارش سایت حرف تو، دیگر دوست ندارم برای خرید در بازار بروم . این روزها مد شده در فروشگاهها و مغازه های شهرمان؛ صاحب فروشگاه مرد است و چند دختر جوان و خوش قیافه برای ..... نمیدانم برای چه!!

شاید برای جلب مشتری، شاید هم حقوق پایین دخترکان جوان.

در بسیاری از شهرهای ایران می توان بسهولت دید که زنان برای فروشندگی فروشگاههای مختلف استخدام می شوند و در اکثر موارد این به کاری گیری جهت جذب مشتری است. 

 

ادامه مطلب ...

علت ترس برخی کودکان از تاریکی

ترس از تاریکی بین سنین 3_2 سالگی آغاز شده و باوجود آنکه در سال‌های بعد قدری کاهش می‌یابد، ولی تا حدود 12_10 سالگی نیز ادامه پیدا می‌کند. این ترس در سال‌های اول خردسالی بهنجار و پس از آن تبدیل به ترس مرضی و بیمارگونه می‌شود.

یکی از جاهایی که باعث ترس کودک از تاریکی می‌شود، هنگامی است که والدین یا نزدیکان کودک به عنوان تنبیه از او بخواهند تا در مکان‌های تاریک(اتاق، انباری، زیرزمین و...) تنها بماند.

چه بسا گاهی علت ترس کودک از تاریکی این باشد که نمی‌داند که در تاریکی چه کار باید بکند. در مواردی هم این ترس به دلیل تصورات و تخیلات عجیب و غریب کودک در مورد موجودات فضایی و خیالی یا آدم دزدها است که از اطرافیان خود می‌شنود و یا گاهی خواب می‌بیند. 

ادامه مطلب ...

کاریکلماتور

ما کسانی که به فکرمون هستن رو نگران می کنیم ... به گریه می اندازیم. و گریه می کنیم برای کسانی که حتی لحظه ای به فکر ما نیستن. این حقیقت زندگیه. عجیبه ولی حقیقت داره.

وقتی دائم میگی گرفتارم، هیچ وقت آزاد نمیشی.
وقتی دائم میگی وقت ندارم، هیچوقت زمان پیدا نمی کنی
وقتی دائم میگی فردا انجامش میدی، اونوقت فردای تو هیچ وقت نمیاد.
وقتی صبح از خواب بیدار میشیم، ما دوتا انتخاب داریم. برگردیم بخوابیم و رویا ببینیم، یا بیدار شیم و رویاهامون رو دنبال کنیم. انتخاب با خودته...

هیچوقت شخصیت خودت رو برای کسی تشریح نکن ، چون کسی که تو رو دوست داشته باشه بهش نیازی نداره، و کسی که ازت بدش بیاد باور نمی کنه