مهراردبیل
مهراردبیل

مهراردبیل

سخنان آیت الله هاشمی پخته و سنجیده بود؛ برخی که بعد از انقلاب دارای اعتبار و منافعی شدند باید هم از اظهارات ایشان ناراحت شوند

15-8-10-182641_mg_9534

عضو جامعه روحانیت مبارز با تاکید براینکه اجتهاد سیدحسن خمینی از سوی علما و مراجع بزرگی تایید شده است خاطرنشان کرد: امتحان برای تایید اجتهاد و یا احراز اجتهاد اخرین راه است ونباید به عنوان تنها ملاک و راه باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی طباطبایی استاد اخلاق با اشاره به سخنان اخیر آیت‌الله هاشمی مبنی براینکه«همه ما به امام خمینی(ره) بدهکاریم»، اظهار داشت: سخنان آیت‌الله هاشمی سخنانی درست، پخته و سنجیده‌ بود. در واقع نوعی یادآوری به مسئولان بود که بدانند چه کسی آنها را با این نقطه رسانده است.

  ادامه مطلب ...

آیت الله هاشمی: در پی حذف یک گروه و میدان دادن به گروه دیگر نباشیم

نواندیش: رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به مسؤولان، صاحبان نفوذ و تصمیم گیران کشورگفت: عرصه انتخابات آینده می تواند موجب افتخار برای کشور باشد، به شرط اینکه در پی حذف یک گروه و میدان دادن به گروه دیگر نباشیم.

 آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی در جلسه -شنبه- مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این مطلب تاکید کرد: اگر انتخاباتی پرشور و با حضور همه سلایق و دلسوزان داخل خانواده انقلاب انجام شود، موجب افتخار دیگری برای نظام و عظمت و محبوبیت بیشتر رهبری خواهد بود که آینده انقلاب را نیز تضمین خواهد کرد، هر چند قدرت های جهانی علیه ایران توطئه کنند. 
ادامه مطلب ...

هاشمی رفسنجانی: بی‌توجه‌ای به‌خواست مردم عواقب بدی دارد

هاشمی رفسنجانی

 آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی در دیدار جمعی از علما و فضلای حوزه علمیه قم اظهار کرد: باید مرحله به مرحله این انتخابات، قانونی و عادلانه برگزار شود تا مردم به نامزدهای مورد نظر خود از طیف های مختلف و دلسوز با وجود همه سلایق و گرایش های فکری داخل خانواده انقلاب و نظام اسلامی رأی بدهند تا شاهد انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری مردم باشیم.

  ادامه مطلب ...