مهراردبیل
مهراردبیل

مهراردبیل

بازداشتی فتنه ۸۸، فرماندار شد!

thumb2 26706

نماینده پارس و بیله سوار در مجلس با اشاره به انتصاب افراد مرتبط با فتنه سال ۸۸ در پست های مختلف استانداری اردبیل گفت: فردی که سابقه ۱۸ روز بازداشتی در فتنه ۸۸ داشته به عنوان فرماندار این استان منصوب شده است.

حبیب برومند نماینده پارس و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با افکارنیوز با اشاره به سوالش از عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور گفت: این سوال در خصوص انتصاب افراد مرتبط با فتنه در استانداری اردبیل است که ضمن اعلام وصول در دستور کار صحن مجلس قرار گرفت. وی با بیان اینکه چیدمان مدیریت در استانداری و فرمانداریهای استان اردبیل مورد سوال است، تصریح کرد: استاندار اردبیل از زمان انتصاب تمام نیروهای اصولگرا را از همه رده های مدیریتی برکنار و نیروهای تند و افراطی اصلاح طلب را جایگزین آنها کرد. 

ادامه مطلب ...

فروش دختران در بازار عروس +عکس

عصر بانک؛هر ساله کولی های بلغارستان طی چندین جشنواره که در آن زنان و مردان به همراه دختران و پسر جوان حضور می یابند برای زوج های جوان یار زندگی انتخاب می کنند.   

 

خانواده های دختران با دریافت پولی که گاهی مبلغ آن به 4500 دلار می رسد دختر خود را به عقد یک پسر در می آورند، آنها به این مکان بازار عروس می گویند شاید به این دلیل که در ازای خواستگاری از پسر پول دریافت می شود. 


ادامه مطلب ...

نقشه استکبار در تبِ اتحاد نقش بر آب شد/ اردبیلی ها حماسه آفریدند

کراپ‌شده - راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر جمعه در شرایطی که گرمای هوا در مرکز استان اردبیل به ۴۰ درجه و در بخش های شمالی و جنوبی به بالای ۴۰ درجه رسیده است، روزه داران از دقایق اولیه ساعت اعلام شده برای راهپیمایی در مناطق پیش بینی شده تجمع و برای دفاع از حقوق مستضعفین مشت های خود را گره کردند.

در این مراسم که با حضور گروه های مختلف مردمی، کارکنان دستگاه های اجرایی و مسئولان ارشد استان همراه بود، کوچک و بزرگ در کنار هم ایستادند و با صف های طویل مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند.  ادامه مطلب ...

مقاومت تنها راه آزادسازی فلسطین است

روز قدس روز عزت و وحدت جهان اسلام است. روز انسجام، همدلی و همزبانی پیروان راستین پیامبر رحمت و اخلاق، روز دست در دست گرفتن شیعه و سنی، روز آزادی خواهی همه انسان هایی است که چراغ وجدان و انسانیت خویش را روشن نگاه داشته اند. روزی که به ابتکار پیر و مراد سفر کرده مان که درود حضرت دوست بر او باد، بنیان نهاده شد تا صدای حقانیتی که سال های سال استعمار پیشه گان و صهیونیسم باوران، بنای خاموش کردنش را دارند هر سال رساتر از قبل همگان فریاد زنند

نوبخت ۳ شرط بازنشستگی پیش‌از موعد را ابلاغ کرد

محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ۳ شرط بازنشستگی پیش‌از موعد در سال ۹۴ بدون سنوات ارفاقی را ابلاغ کرد که بر اساس آن ارائه درخواست استخدام جدید به جای افرادی که بازنشسته می‌شوند ممنوع است.

به گزارش تسنیم، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور بخشنامه نحوه موافقت با بازنشستگی پیش از موعد در سال ۹۴ موضوع مصوبه شماره ۵۰۹۶۰ مورخ ۳/۴/۱۳۹۴ سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور را به شرح زیر ابلاغ کرد.

بخشنامه به کلیه دستگاه‌های اجرایی مشمول قانون بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت مصوب ۸۶/۶/۵ و قانون تمدید آن:  ادامه مطلب ...

سوء مدیریت،سهل انگاری یا خیانت!!؟؟

وبلاگ "شطحیات" نوشت:بعید می دانم کسی ذره ای آزادگی،شرافت،عِرق ملی و غیرت دینی داشته باشد و کتاب راز قطعنامه نوشته کامران غضنفری را بخواند ولی تحت تأثیر فشارهای شدید روحی و عصبی قرار نگیرد.

یکی از رزمندگان زمان جنگ که کتاب را خوانده بود،مدتی خوابش نمی برد و یکی از جانبازان دفاع مقدس که چند صفحه از این کتاب را خوانده بود می گفت اعصابم خورد میشه و نمی توانم کتاب را تا آخرش بخوانم.همین جانباز خاطرات تلخ دیگری از زمان جنگ تعریف می کرد که شنیدن آن ها تحمل بالایی نیاز داشت! 
ادامه مطلب ...