مهراردبیل
مهراردبیل

مهراردبیل

احداث اولین بیمارستان سوانح سوختگی اردبیل امسال به اتمام می‌رسد

 فرهاد پورفرضی ظهر پنج‌شنبه در بازدید از این پروژه بیمارستانی به خبرنگار مهر گفت: بیمارستان تروما پیش از این با همکاری راه و شهرسازی احداث می‌شد.

وی افزود: سال گذشته به دلیل طولانی شدن عملیات ساخت، بیمارستان را تحویل گرفتیم و علاوه بر تجهیز تکمیل ساختمان نیز در حال حاضر توسط علوم پزشکی استان انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان متذکر شد: ساختمان این بیمارستان تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد و هم‌زمان تجهیزات آن نیز خریداری شده که در مدت چند ماه نصب می‌شود.  پورفرضی با اشاره به اینکه بخشی از تأخیر اجرای این پروژه به دلیل تغییر در طراحی آن است، اضافه کرد: بیمارستان در مجموع ۱۲۰ تخت خواب دارد که در طراحی مجدد نواقص اولیه رفع شده است.

وی با بیان اینکه در این بیمارستان اورژانس ویژه سوانح و سوختگی نیز راه‌اندازی شده است، ادامه داد: در واقع بیمار به جای عبور از بخش‌های دیگر مستقیماً وارد اورژانس با شش تخت خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان تأکید کرد: به دلیل ویژگی‌های خاص مراقبتی و درمانی بیماران سوانح و سوختگی راه‌اندازی این بیمارستان کمک مؤثری در درمان استاندارد بیماران سوختگی خواهد داشت.

پورفرضی افزود: بعد از راه‌اندازی این بیمارستان نیازی به انتقال بیماران سوختگی به سایر استان‌ها نیست و تمامی خدمات لازم برای بیماران سوختگی در این مجموعه درمانی ارائه می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.