مهراردبیل
مهراردبیل

مهراردبیل

معاون سید حسن نصرالله: ایران قدرت جهانی است

معاون دبیر کل حزب الله لبنان، جمهوری اسلامی ایران را قدرت منطقه ای و جهانی توصیف کرد و گفت: ایران این قدرت را با صبر، استقامت و ایستادگی کسب کرد و توانست حق خود را در موضوع هسته ای به دست آورد.

شیخ نعیم قاسم در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تهران در جمع نمازگزاران در دانشگاه تهران، افزود: ایران یک قدرت تاثیر گذار در منطقه است و جزو کشورهایی است که علیه مرتجعین منطقه مبارزه می کند.

وی با بیان این که حزب الله در خط ولایت اسلامی و دربرابر خط انحراف گرایان قرار گرفته است، یادآور شد: تکفیری ها ،صهیونیست ها و همچنین دشمنان اسلام در برابر خط اسلام ناب محمدی (ص) قدعلم کردند و جنگ با آنها تا شکست شیطان ادامه دارد. 
 معاون دبیر کل حزب الله لبنان تصریح کرد: اگرچه رژیم اسراییل را در منطقه قرار دادند اما هدف آنها اشغال زمین نبود، بلکه هدف آنان عقل ها و دل ها بود.

شیخ نعیم قاسم ادامه داد: زمانی که مجاهدین در برابر رژیم صهیونیستی قدعلم کردند استکبار در برابر آنها قرار گرفت، مسوولیت ما این است که در برابر آنها بایستیم و آنان را شکست دهیم تا به پیروزی برسیم.

وی تصریح کرد: اگرصهیونسیت ها با پشتیبانی آمریکا نیرومند هستند ما با اتکا به خداوند متعادل نیرومند هستیم و اگر رژیم اسراییل با جنایت خود را قوی می داند ما نیز از بازوان توانمند مجاهدین قدرت می گیریم، اگر حزب الله لبنان نبود زمین جولانگاه آنها می شد.
وی با تاکید بر این که رژیم اسراییل جرات حمله به لبنان را ندارد، اظهارداشت:حزب الله با قربانی کردن جان و مال خود آنها را شکست داد و خوار و ذلیل از زمین لبنان بیرون راند.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان به جنگ تحمیلی ایران و عراق اشاره کرد و گفت:جبهه منحرف همان بود که از ابتدای انقلاب ایران به آن حمله کردند و نماد آن نیز زمانی بود که رژیم بعث عراق جنگ هشت ساله را به کار برد تا شاید نطفه اسلام را از بین ببرد و این جنگ، جنگی تن به تن علیه ایران نبود بلکه جنگ جهانی علیه ایران بود که با توانمندی مقاومت و ارزانی داشتن جان خود توسط ملت و رهبری توانست آنها را عقب براند.

شیخ نعیم قاسم با یادآوری ورود تکفیری ها به منطقه از طریق سوریه، اظهارداشت: مستکبران راه را برای تکفیری ها هموار کردند تا از 80 کشور مختلف این آدم کش های جنایتکارا وارد سوریه شوند و سوریه مقاومت به سوریه صهیونیستی تبدیل شود .
وی ادامه داد: ما آنها را نمی شناختیم تا زمانی که وارد خاک این کشور شدند، توطئه آنها نیز ضربه زدن به ما است.

وی همچنین گفت: هرگز تکفیری ها را جزو مردم شریف اهل تسنن نمی دانیم و رابطه ما با برادران اهل سنت در قرآن اعلام شده است.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان خاطرنشان کرد:آنها می گویند چرا ما می جنگیم، ما در سوریه برای دفاع از این کشور،لبنان،اسلام ،طرح مقاومت و آینده نسل های اسلامی دفاع می کنیم و برای مقاومت می جنگیم.

وی با بیان این که ما پیروز می شویم، افزود: ما شهید می دهیم و خواهیم داد و شهدا را تقدیم می کنیم تا برده کسی نشویم و طرح مقاومت زنده بماند ، خودروهای انفجاری بین مردم منفجر نشود .

معاون دبیرکل حزب الله لبنان درمورد تحولات عراق نیز خاطرنشان کرد:آمریکا و مزدوران آن از تکفیری ها پشتیبانی می کنند و آنها دروغ می گویند که علیه تکفیری ها می جنگند.

وی با بیان این که امروز از تکفیری ها پشتیبانی می شود، ادامه داد:راهی نیز نیست جز اینکه مقاومت را ادامه دهیم در برابر تکفیری ها بایستیم.

شیخ نعیم قاسم با طرح این سوال که آیا در حال حاضر جنایتی وحشتناک تر و بالاتر از کشتار مردم یمن با هواپیما ، بمب ؛توپ توسط عربستان سعودی وجود دارد؛ ادامه داد: این در حالی است که حقوق بشر به آن اعتراض نمی کند. قتل و کشتار یک ملت قابل سازش نیست و ما ساکت نمی مانیم و ملت یمن پیروز خواهند شد.

وی یادآور شد: شاهدیم که اکنون بر سر ملت بحرین چه می آوردند ملتی که تنها خواسته های قانونی داشت و زمانی پیروز می شویم که از خط مقاومت دفاع کنیم و زمانی شکست می خوریم که فتنه گران را راه دهیم و متفرق شویم.

شیخ نعیم قاسم اظهارداشت:حزب الله خط اول جبهه نبرد است و خداوند به ما وعده پیروزی داده تا زمانی که حکومت اسلامی را تحویل امام زمان (ع) دهیم.

وی در پایان سخنان خود سلام سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان و و مردم این کشور را به ملت ایران ابلاغ کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.