مهراردبیل
مهراردبیل

مهراردبیل

دکتر پیرزاده برای امر شخصی به منزل قاتل مراجعه کرده بود

خبرگزاری فارس: دکتر پیرزاده برای امر شخصی به منزل قاتل مراجعه کرده بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، در این بیانیه دبیرخانه شورای تأمین استان آمده است: مسئولان قضایی و انتظامی خارج از نوبت در حال بررسی و رسیدگی به جزئیات موضوع هستند و تصمیمات مقتضی و مناسب را می‌گیرند.

براساس اعلام صبح امروز شورای تأمین استان درباره حادثه منجر به قتل مرحوم اصغر پیرزاده بیانیه‌ای را به شرح زیر برای تنویر افکار عمومی صادر کرد.  در این بیانیه با ابراز تأسف از حادثه ناگوار قتل دکتر اصغر پیرزاده که فقدان این پزشک خسارتی بر جامعه پزشکی کشور محسوب می‌شود و عرض تسلیت به خانواده داغدار این مرحوم به اطلاع کلیه هموطنان آگاه و فهیم می‌رساند، به همین مناسبت شورای تأمین استان تشکیل جلسه داده و در مورد ابعاد و جزئیات این حادثه دستگاه‌های انتظامی و قضایی استان گزارش مفصلی را ارائه کردند.

این دبیرخانه در بیانیه خود به موارد زیر نیز تأکید کرده تا تنویر افکار عمومی انجام شود.

1- متأسفانه اطلاع‌رسانی‌های اولیه توسط برخی افراد، سایت‌های خبری و رسانه‌ها به علت شتاب‌زدگی، گمانه‌زنی‌های شخصی و استناد به اطلاعات غیر موثق صحیح نبوده و موجب تشویش اذهان عمومی شده که با متخلفان برخورد قانونی به عمل می‌آید.

2- برخلاف آنچه که اعلام شده حادثه نه در بیمارستان، نه در منزل بیمار و نه در مطب خصوصی اتفاق نیفتاده است.

3- در وقوع حادثه هیچ رابطه حرفه‌ای، شغلی مربوط به امور پزشکی بین قاتل و مقتول مطرح نبوده است.

4- مراجعه دکتر پیرزاده به منزل قاتل صرفاً برای امری خصوصی و شخصی انجام شده که منجر به درگیری فی‌مابین و نهایتاً قتل دکتر پیرزاده توسط قاتل به ضرب چاقو شده است.

5- مسئولان قضایی و انتظامی خارج از نوبت در حال بررسی و رسیدگی به جزئیات موضوع هستند و تصمیمات مقتضی را اتخاذ می‌کنند که به این وسیله از اقدامات به موقع آنها به ویژه دادستان شهرستان اردبیل در بازداشت قاتل، انجام تحقیقات دقیق و کشف حقایق قدردانی می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.