مهراردبیل
مهراردبیل

مهراردبیل

بازداشتی فتنه ۸۸، فرماندار شد!

thumb2 26706

نماینده پارس و بیله سوار در مجلس با اشاره به انتصاب افراد مرتبط با فتنه سال ۸۸ در پست های مختلف استانداری اردبیل گفت: فردی که سابقه ۱۸ روز بازداشتی در فتنه ۸۸ داشته به عنوان فرماندار این استان منصوب شده است.

حبیب برومند نماینده پارس و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با افکارنیوز با اشاره به سوالش از عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور گفت: این سوال در خصوص انتصاب افراد مرتبط با فتنه در استانداری اردبیل است که ضمن اعلام وصول در دستور کار صحن مجلس قرار گرفت. وی با بیان اینکه چیدمان مدیریت در استانداری و فرمانداریهای استان اردبیل مورد سوال است، تصریح کرد: استاندار اردبیل از زمان انتصاب تمام نیروهای اصولگرا را از همه رده های مدیریتی برکنار و نیروهای تند و افراطی اصلاح طلب را جایگزین آنها کرد. 

 نماینده پارس و بیله سوار در مجلس با اشاره به مصاحبه استانداری اردبیل با یکی از روزنامه های اصلاح طلب گفت: آقای استاندار در این مصاحبه با افتخار اعلام کرد که من همه مسئولین ریز و درشت استان را از نیروهای اصلاح طلب انتخاب کرد. برومند با بیان اینکه مرتبطین فتنه سال ۸۸ و همچنین بازداشتی ها و زندانیان این فتنه در استان مسئولیت گرفتند، تصریح کرد: فردی که در فتنه آن سال ۱۸ روز بازداشت و روانه زندان شده بود، بعنوان فرماندار یکی از شهرهای استان منصوب شده و یکی از معاونین استاندار نیز رئیس دفتر مصطفی تاج زاده محکوم فتنه ۸۸ است.

thumb2 26706

وی با تاکید بر اینکه عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور باید پاسخگوی انتصابات فتنه گران در استانداری اردبیل باشد، خاطرنشان کرد: وزیر کشور باید پاسخ دهد که این فتنه گران که جایگزین نیروهای ولایت مدار و انقلابی استان می شوند، در زمان هشت سال دوران دفاع مقدس و روزهای حساس نظام کجا بودند؟ نماینده پارس و بیله سوار در مجلس با تاکید بر اینکه جای فتنه گران در استانداریها و فرمانداریها نیست، اضافه کرد: برخی از نمایندگان استان نسبت به این انتصابات راضی نیستند و از سوال اینجانب از وزیر کشور خوشحال شدند. برومن تصریح کرد: وزیر کشور باید در روزهای آینده با حضور در صحن مجلس در این زمینه پاسخگو باشد و پاسخ قانع کننده بدهد.

منبع : دیدبان

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 00:13 http://ithouse.blogsky.com

عجبا


از وبلاگ نویسی چه میدانید؟
آیا میخواهید وبلاگی موفق و پربازدید داشته باشید؟
ترفند هایی برای داشتن یک وبلاگ موفق،همه و همه در لینک زیر...

http://ithouse.blogsky.com/1394/04/29/post-213/%D9%86%DA%A9%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%88%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF-%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B3%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F-

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.